2011-04-14
 12:25:25

Morgondagens smärta

Impulsen inom mig tog över. Var tog rädslan vägen?
Har jag så starka impulskänslor så allt annat glöms bort?
Nu sitter jag här och våndas inför morgondagen då jag bokat tid klockan 12:00 för...
VAXNING av benen.
Damen på andra sidan telefonen frågade om det bara var halva ben eller halva ben och bikinilinje,
eller kanske hela benen.
Nä bara halva benen svarade jag. 
Det är så tidigt på året ännu.
Vi väntar närmare sommaren och tar resten då säger jag småkaxigt.

Varför skulle jag boka in det här nu?
Jaja, det blir bra till slut.
Benen blir lena och fina efter smärtan.
Nä så farligt är det inte. Men ont gör det. Jag kan uthärda. Jag har gjort det förr.
Tanken är att jag ska sluta raka benen och enbart vaxa.
Jag är sjukt trött på att raka benen var och varannan dag.
Det är fasiken det tråkigaste som finns.



Hur tar du bort hår på dina ben?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: