2011-04-29
 00:42:18

Sleep thigt

Bloggen har legat på sparlåga. Precis som jag gjort.
Har varit helt slut efter de senaste två nattpassen.
Men nu är jag back on track så då lär uppdateringarna bli bättre med.

Jag har hunnit med ett läkarbesök för att få bekräftat att födelsemärkena inte såg farliga ut.
Men ville jag ta bort dem fick jag vända mig till en privatklinik.
Så det får bli nästa planering.
Undra var jag hittar en bra klinik för det ändamålet?

T är själaglad för att jag bokat in oss på ett besök hos Arsenal.
Jag känner mig som en landsförädare.
Men jag tror Man U. hjärtat överlever det besöket.

Lite shopping i alla dess fomer har det hunnit bli samt ett besök hos favoritfrisören.
Men nu säger jag godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: