2011-04-16
 10:41:00

Tidningen Misstänkt


Favorittidningen landade i brevlådan i torsdags.
Misstänkt.
Men tillsammans med tidningen fanns ett brev.
Jag trodde det handlade om att jag skulle förlänga min premeration.
Men nej - till min stora besvikelse ska de upphöra med utgivningen av tidningen.
Det är inte sant!!
Det är den bästa tidningen jag någonsin hittat i tidningsstället.
Jag har läst varje nummer sedan utgivningsstarten.
Jag hoppas fortfarande att det bara är ett missförstånd.

Varför ska allt bra försvinna?
Läser fler människor fisketidningar, allers, hemmets journal och allt vad det nu heter?
Det beror kanske på generationsåldrar.
Äldre föredrar tidning i handen - Yngre text på datorn.

Har du någon favorit bland alla tidningar och magasin som finns?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: