2011-08-15
 12:41:09

Blondes don't have more fun

För två veckor sedan var jag till frisören, la i mer blonda slingor då håret bleknat rejält i sommar.
Det blev riktigt snyggt när jag kom därifrån.
Ovant men sjukt snyggt.
Sen visste jag inte vad jag tyckte - fult eller snyggt?
Nu får jag panik när jag ser mig själv i spegeln.
Någon blondin är jag definitivt inte.
Jag avundas alla med fint brunt hår för tillfället.
På morgonen ringde jag ett akutsamtal till min frisör och förklarade situationen,
och alltid lika vänlig och förstående som hon är
ordnade hon fram en tid på fredag,
på fredag ska vi lösa det.

Jag längtar mer än någonsin.

Och som en påminnelse till mig själv

Aldrig mera blont!

åh så jag längtar efter att återfå den här färgen.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: