2011-08-20
 15:17:10

En dag full av historia och framtid

Om allt går som det ska kan jag se fram emot en efterlängtad resa redan i november!
Men idag besökte vi ett jättemysigt café i stan, nästa gång måste jag ta med kameran
för det var riktigt lantligt och mycket ovanliga men goda bakelser där!

Sedan besökte vi en affär med namnet Antikt
och antikt var det verkligen,
T och jag blev alldeles saliga där inne över alla gamla ting.
Så vi får nog snart återvända och shoppa lite inredningsdetaljer där!
Dessutom sålde de en på pricken likadan våg som älskade farmor hade.
Men min var i mycket bättre skick.



Kanststött, charmig och full av historia.
Ibland funderar jag över hur mycket och vad farmor vägt på den.
Kanske bär, köttfärs och mjöl.
Vem vet:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: