2011-08-19
 09:20:00

Once a brunette, always a brunette

Vet ni, jag älskar mitt blonda hår.
När jag var hos frisören la vi i mer blonda slingor och attans så snyggt det blev.
I love it.
Men det finns en nackdel, varje gång jag ser mig själv i spegeln så är det inte jag.
Nu har jag stått ut i flera veckor med den blonda färgen men jag trivs inte i det.
Hur mycket jag än önskar att jag kunde passa i det så går det inte.
Så jag sammanställde ett kollage med brunt och blont hår, mest på det blonda.
Snyggt som attan är det slingade håret,
åh så jag önskar jag kunde trivas i det, att det kunde kännas jag.
Men nej det går inte.
Idag väntar en tid hos bästa frisören som ska fixa mitt hår,
men samtidigt har jag idag beslutsångest, för håret är ju sjukt snyggt.

Varför ska det vara så svårt?

Vi får se vad lösningen blir imorgon,
Once a brunette, always a brunette.


madelene
PUBLICERAT: 2011-08-19, 10:08:48 | URL: http://klackarochkaffe.se

SV: Tack! Alltid kul att inspirera någon :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: