2011-07-02
 15:02:54

Vykorts frestelser

Nu har bloggen ekat tomt ett par dagar.
T och jag har befunnit oss i Sthlm i 4 dagar, återkommer med lite bilder.

Just nu befinner jag mig hemma i älskade Norrland.
Dagens fynd gjorde älskade T - åt mig!



Dessa söta vykort visste T att jag skulle gilla.
Men inte tror jag att det blir några vykort av dem - de får bli tavlor hemma istället.
Ska bara hitta en fin ram att sätta dem i.


Bäst av allt - Posten delar ut dem gratis.
baksidan finns dessutom recept för varje bild.
Jag hade verkligen uppskattat att få ett sådant vykort hem i brevlådan.
Jag föll dessutom handlöst för En sommarnattsdröm och passar på att bjuda er på receptet


Vilket vykort är din favorit?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: