2011-06-07
 09:54:32

Back from London and Primark

Kom hem från London igår och jag vill redan nu åka tillbaka.
Jag älskar London.
Det var helt klart en stad i min smak.

Ska visa er lite bilder från London senare när jag satt ihop ett fint collage.
Jag har över 500 bilder därifrån.
Lite shopping blev det såklrt.
Primark var sjukt billigt men de hade mycket snyggt med.
T köpte en hel del snygga kläder.
Tygskorna på bilden kostade ynka 26 kronor - helt sjukt.
Skon i sig är i sig mer värd än 26 kronor tycker jag.
Favoriterna är den gröna klänningen, skorna och de rosa prickiga underkläderna.

Ett par skor, 2 klänningar, en bh+trosa, en bh, 2 trosor, en tygkasse och ett läppbalsam
kostade drygt 250 kronor
 


Emma
PUBLICERAT: 2011-06-07, 10:58:05 | URL: http://ehmsii.blogg.se/

Tack så mycket!

Den är faktiskt inte köpt i Sverige!


Tanja
PUBLICERAT: 2011-06-07, 21:31:18 | URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Primark är bäst! när jag var i london sist gjorde jag inget annat än primark, haha kunde inte slita mig=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: