2011-06-12
 11:01:01

Butter London - Teddy Pink



Favoritfärgen till sommaren kommer bli Teddy Pink.
Nagellacket, Butter London, köpte jag i London för drygt 100 kronor.
Flaskan är lite större så det borde räcka ett tag.
För 20 kronor köpte jag nageldekorationer på maxi.
Ger ett lyxigare intryck.

Nagellacket i sig var av god kvalitet.
Det enda som är bra att tänka på är att ta lite extra lack på penseln för är det för lite blir det penselsträck.
Täcker väldigt bra, två lager räcker alledels lagom.
Sedan ska man inte ha så brottom som jag hade när jag målade naglarna för då blir det fult och hamnar utanför.


Linn Carita
PUBLICERAT: 2011-06-13, 22:51:36 | URL: http://linncarita.blogg.se/

Ja, jag tror dig!! Hade också gärna velat åka dit på en liten minisemester men det får ligga på hyllan ett tag till.



Snygga naglar förresten, riktigt fint med rosa ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: