2011-06-01
 09:39:38

ELF - beställning

Förra veckan gjorde jag en beställning från ELF. Har hört lite blandade recensioner. Mesta dels bra.
Men jag tänkte att jag skulle prova deras smink själv och se vad jag tyckte.
Priset var fantastiskt.
15-35 kronor för allt.
Beställningen gjorde jag i torsdags, än har jag inte fått hem det.
Men så fort jag får det ska jag berätta vad jag tyckte om det.
Om ni beställer innan klockan 11 idag och anger koden Bounty20EU får ni 20% på hela beställningen

Dessutom deltog jag i en mors dags-tävling som ELF hade.
Jag sådan tur att jag vann. Förstår ni - jag vann - jag som aldrig vinner något.
Så då fick mamma välja tre produkter från deras sortiment.
Hon valde en blandad kompott men även det ska testas när jag kommer hem till norrland.
Nagellacket ser coolt ut tycker jag.

alla bilder i det här inlägger är lånade från ELF



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: