2011-06-20
 10:16:53

Nail Arts


Häromdagen köpte jag Nail Arts på Kicks.
Tre nagellack i svart, vitt och silver med smal pensel följde med.
Dessutom var det 30 mallar med diverse mönster att använda.
Coolt tänkte jag, nu kan jag verkligen fixa mina naglar.
Så ni ska tro att jag blev besviken när första nageln var målad och jag skulle ta av mallen.
Hela mallen gick sönder när jag skulle dra av den.
Dessutom var det svårt att få ett jämt och snyggt lager av nagellacket när jag målade på mallen.
Men kanske är det övning som ger färdighet?
Fast det blir svårt när mallarna går sönder med en gång.

Då var det mycket bättre med de "nagelklistermärken" jag köpte
och som bara målas över med ett top coat.
Som ni ser på bilden.


Tanja
PUBLICERAT: 2011-06-20, 20:12:56 | URL: http://tanjaselma.blogg.se/

snyggt=) jag såg ett par snygga naglar en gång, med spets=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: