2011-06-17
 09:23:53

Nya blonda lockar

Tystheten har tagit över i några dagar. Jobbet har tagit all min tid och kraft.
Men vet ni, nu njuter jag av en veckas ledighet för att jobba torsdag och fredagkväll semestern börjar.
Lyxigt värre, nästan 5 veckors semester kan jag säga.

I onsdags hade jag tid hos bästa frisören.
Hon sa no no, när jag undrade om jag inte skulle klippa upp håret igen.
Tur var det för jag hade ångrat mig sedan, nu när jag försöker spara ut håret.
Istället sa hon, lägg i mer blonda slingor, så blir det fin till sommaren!
Det är mycket ljusare i verkligheten än på bilderna..
Sagt och gjort, luggen klipptes och hon lockade håret lite.
Det är en befrielse varje gång jag klipper mig.

Hur ofta klipper/toppar du håret?


sabina
PUBLICERAT: 2011-06-17, 12:32:28 | URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

snyggt =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: