2011-06-07
 12:04:00

Shopping på oasis och Jane Norman

Jag fortsätter på shoppingspåret i ett ytterligare inlägg.
Hittade ett par solglasögon hos Jane Norman.
150 kronor kostade de och jag som alltid har svårt att hitta solglasögon som passar mig hittade dessa direkt.

oasis hittade jag en plånbok och 2 nagellack.
Jag var riktigt sugen på den gula klänningen högst upp till vänster från deras New Vintage kollektion. Dessvärre var det endast superstora storlekar kvar:(

 


Fia
PUBLICERAT: 2011-06-07, 23:35:58 | URL: http://www.sofsan.se/

Jag har också jätte svårt att hitta solglasögon som jag tycker att jag passar i.Hittade ett par men dom lyckades jag ta sönder.Dina som du shoppat var riktigt snygga!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: