2011-06-22
 12:12:51

Tygskor från Vagabond

Nu ska nu få höra om en supersnabb internetshop som säljer skor.
Hittade supersnygga tygskor på en skoaffär här i stan. Endast storlek 35 och 37 fanns kvar.
I vanliga fall har jag 36/37 på skor. 37:an var stor som ett hus. 35:an var rätt ok, men något tajt över foten.
T var den pådrivande att jag skulle köpa skon, men jag blev tveksam då 35:an kändes så tajt.
När jag kom hem googlade jag runt efter skon och hittade den på skoplejset.
Där fanns storlek 36.
I måndags beställde jag skon på förmiddagen.
Igår vid lunchtid fick jag ett sms att skon fanns att hämta ut.
Jag kan verkligen rekommendera er att köpa skor där, de har ett stort utbud dessutom.

Vad tycker ni om mina nya tygskor?
36:an satt perfekt på foten!

 


Emma
PUBLICERAT: 2011-06-22, 12:34:25 | URL: http://ehmsii.blogg.se/

Väldigt söta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: