2011-06-19
 22:40:03

Underbara helger

Vilken helg jag har haft. Det var en riktig sommarhelg.
Marknad, goda vänners sällskap, öltält, god mat och ännu mer goda vänner.
Imorse tog jag och T en välförtjänt sovmorgonkroppen kändes trött efter två dagars festligheter.
Sedan ringde T's syster och undrade om vi skulle med och bowla,
självklart ville vi det.
T vann och jag slutade på en icke så smickrande 4 plats av 7.
En perfekt avslutning på en underbart rolig helg - med en hel del sjuka inslag.
Roligt har vi haft det i alla fall.

När jag besökte bolaget hittade jag ett mousserande vin som jag inte kunde stå emot.
Wild Strawberry Sparkling.
Halvsöt smak med ton av smultronkaramell.
Något för söt smak tycker jag, men visst passar den perfekt för ett glas på balkongen en varm sommarkväll.
Tycker du om söta viner är det nog något som passar dig.
59:- är priset.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: