2011-03-04
 15:15:00

Afternoon tea - of course

Som den turist jag kommer vara i London så måste så klart afternoon tea bockas för i listan över
"things to do in London"
Ja, ni skulle bara vete vilken turisttönt jag kan vara.
Men mitt bland midjeväska och turiststämpeln försöker jag hitta
gömda skatter bland London.
Som pubar som inte svämmar över av turister.
Även jag vill ibland ta av mig midjeväskan och hitta lite pärlor.
Inte bara springa runt på primark och madame tussauds;)

Idag did Ida make a reservartion at Palm-Court at Langham.
Där ska älsk och jag avnjuta afternoon tea.
Som kungligheter en gång gjort.
Frågan är bara hur jag ska få Thomas att dressas upp i smart casual.
Han har inget annat val!

Gud så jag längtar efter London.
Med tanke på hur glest mina blogginlägg brukar komma är det lika bra
att redan nu säga att någon midjeväska äger jag inte
så ni kan pusta ut.
Turistnördstämpeln är inte så fast ingjuten.

Midjeväskan kommer aldrig finnas i min garderob, och om det hade funnits
så hade jag aldrig tagit på mig den.
Över min döda kropp.

bilder lånade från palm-court



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: