2011-03-21
 13:43:57

Ansiktet behöver en vän

Ja jag hatar alla bloggar som smyger in reklam, som de får betalt för att göra.
De skriver hur underbart bra en produkt är. Frågan är;
Har de verkligen prövat produkten?
Och har de gjort detta, skulle de verkligen då skriva att den är skit?
Jag tvivlar starkt, dont bite the hand that feeds you.

Men nu ska jag göra reklam för ett märke, alldeles gratis.
För detta är fasiken magiskt bra! Jag är kär i märket Formula 10.0.6

Jag har provat Best Face Forward som är en cleanser. Det är ljuvlig, luktar gott och effektiv.
Men den är verkligen inte dryg. Varje gång jag ska trycka ut en lagom klick
känns det som om halva innehållet ska komma med ut.
Bra men slösig kanske man kan säga.

Däremot är deras ansiktsmasker sjukt bra, har köpt små engångsförpackningar från KICKS.
Jag tycker det är onödigt mycket i dessa, så jag får alltid slänga en hel del ur förpackningen,
men nu ska jag nog köpa hem en hel förpackning.
Har prövat Pores be Pure och Deep down Detox.

Bild lånad från Kicks.se

Helt sjukt jävla bra!

Min hy blir helt underbar efter varje gång jag använt dessa ansiktsmasker. No time to Shine har jag inte provat då jag inte anser att min hy är av detta behov. Men den rosa och orange är perfekt.

Spring och köp och prova själv, till min hy är de perfekta.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: