2011-03-25
 16:02:00

Bland skor och garderober

Tänkte att jag skulle ta tag i röran i skogarderoben också.
Men efter att jag öppnade dörren och insåg röran stängde jag dörren illa kvickt.
Jag insåg att här måste ett bra förvaringssystem inhandlas för att få ordning på det.

Har tittat runt lite snabbt men inte hittat något som fallit mig i smaken.
En vägghylla eller en inte allt för bred garderob skulle varit något.
Undra bara vad T skulle säga om jag lägger fram förslaget att en liten garderob
hade varit perfekt för mina skor?

Dessutom behöver mina nya converse få en egen plats bland alla skor.




Antalet skor uppgår dessutom till ca 35-40. Har ingen aning i det här kaoset.
Nä, så här behandlar man inte sina skor.
Som sjuksköterska borde jag dessutom veta vad omvårdnad är och betyder.
Det är dags att mina skor får känna på det.



Hur förvarar du dina skor?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: