2011-03-28
 21:07:00

Det perfekta resväskan

Jag har en resväska inhandlat på Wedins skor för flera år sedan.
Mörkblå är färgen. Inget fel på denna. Förutom att jag hatar att det är en dragkedja som lås.
Behöver dessutom en nyare då jag gör en hel del resor per år, framförallt till norrland,
men även med T numera
I helgen när T och jag var i stan fastnade jag för en rosa väska från Samsonite.

Dyr var den och dessutom i rosa,
T trodde jag blivit galen eftersom det är en färg som jag länge avskytt
men som jag på senaste tiden blivit smått besatt av.
Hur snyggt vore det inte att glassa runt på heatrow och genom London med en rosa väska?

Har googlat runt på rosa resväskor och funnit några favoriter.
Den metallicfärgad lila/rosa väska, till högerm som ser ruskigt lik ut min nuvarande mörkblå har blivit en favorit,
men eftersom wedins skor har köpts upp och de bilder jag hittat på väskan verkar ha en del år på nacken
får jag nog lägga ned tanken på att äga en sådan.
Dessutom misstänker jag att den har en dragkedja som håller igen den.
Med min packning brukar dragkedjan vara det första som ger upp.
Samsonite väskan i mitten är helt klart etta på listan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: