2011-03-18
 11:50:38

Du lever din dröm

DAGENS KOM IHÅG

* Fastna inte i trivsamma rutiner
* Våga göra spontana saker
* Gör det DU vill

Snart dags att åka till jobbet. Bara ta på mig min make up.
Le sött som standardtypen av sjuksköterskor. Lev upp till typbilden av hur denne ska se ut.
Ja idag är jag sjukt jävla less på mitt liv.
Jag vill vara spontan.
Jag önskar jag hade världens finaste hus att fixa med.
Jag önskar jag hade ett par miljoner på bankkontot.

Jag önskar jag åkte till sthlm nästa helg.
Hey, what the hell, you can do that.

Ja jag ska befinna mig i sthlm nästa helg, fast att f**** FBK ändrat matchdatum.
Söndagsmatch. Of course...

Nä, hur var det nu, på med det målade ansiktet, le och se allmänt nöjd ut över hur ditt liv ser ut.
Bara 2 arbetsdagar kvar innan helgen är här.
Innan jag får njuta av en söndag med söta T.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: