2011-03-10
 10:33:13

Evigt AIK

Jag kan inte låta bli att nämna mitt älskade AIK, vilka två matcher de gjort.
2-0 i matcher mot HV. Det är som en saga.
Det är långtifrån klart, men ser onekligen jävligt bra ut!

Härom natten slog febern till. 38.9 som högst.
Hade dalat till 38 när jag skulle till jobbet.
Och som jag offrade mig, jag gjorde en kanon dag  på jobbet.
Men sedan kastade jag in handduken, gick hem tidigare och sov.
Så jag kunde kurera mig och jobba resten av veckan.

Imorgon är det min födelsedag, då behöver jag vara frisk också.
Tårtan tänker jag göra själv.
I mitt huvud har jag en bild av en superfin tårta.
Med en supergod fyllning.
Verkligheten lär se ut helt annorlunda,
men jag är inte den som är den, bilder
av tårtan kommer självklart att visas upp här på bloggen.

Nä, nu ska jag göra nytta här hemma för om några timmar
kalla sjuksköterskejobbet.

Sa jag att jag var sjuk? För mycket som händer
så jag vågar inte känna efter om förkylningen hänger med även idag.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: