2011-03-23
 10:18:14

Köpenhamn och överallt

Semesterplaneringen pågår för fult här på hantverksgatan. Ja jag måste åka iväg, jag blir rastlös.
Det är något som skiljer T och mig väldigt mycket åt.
Jag blir rastlös fort. T tycker det är bra som det är.

Som tur är det bara för mig att bestämma att så här gör vi så är han inte omöjlig att få med.
Igår bokade jag en resa till Stockholm första veckan på semestern.
Hotellet blev Scandic hotel Malmen.
Har bott där förut flera gånger och standarden har varit utan anmärkning.
Något sunkit hotell lobby, men nu ska de tydligen gjort en stor renovering.
Ja jag har ju inte bott där sedan 2003 så det är klart det hänt grejer.

Men först hägrar London.
Plats är bokad för afternoon tea. Nu ska jag bara boka in så att T får besöka emirates stadium.
Bara de hade gjort hela hant resa, ett besök hos Arsenal.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: