2011-03-23
 09:58:52

Berätta hur du gör

Dags att vända på dygnet nu då, tidig morgon för att kunna sova om ett par timmar igen.
10 timmars nattpass väntar.

AIK förlorade igår, men what the hell, det blev bara 2-1, så nog ska vi kunna bjuda upp till dans!

Ja vad händer med Livet på hantverksgatan annars? Påskpyssla ska jag snart börja med, hittade ett sött pyssel men då krävdes barnfötter och händer.
Här finns inga sådana barn som vill dela med sig av sina händer och fötter. Jag får helt enkelt stryka pysslet från min lista.

Nej, jag hatar fjädrar i alla möjliga färger, små gula kycklingar och påskkärringar överallt. Jag tänker mig något
stilrent och enkelt. Men vårens alla färger.
Gärna i Cerice och Limegrönt.


Kollage ihopsatt från Epicurious

Tänk att få äta en härlig frukost på påsk vid ett uppdukat bort liknande det här ovan. Tulpaner,
och då framförallt rosa, är en svaghet jag har och som jag köper så ofta jag kommer över dem.
Ägget här ovan är inte allt för svårt att göra. 

  • Sätt på ett band runt ägget innan det kokas 
  • Ha i lite karamellfärg i vattnet (röd om du vill att ägget ska bli rosa) och koka ägget
  • När ägget är klart tar du bort bandet och ägget har då fått ett mönster.

    Kanske vorde det något att prova med ett spetssnöre runt, borde bli ett fint



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: