2011-03-22
 12:59:00

Make Up Store

Dagligen använder jag smink från Make Up Store
Mina favoritborste till puder och foundation kan ni se nedan.
Enda skillnaden är att min puderborste inte är rosa utan turkos.



Med ett bra rengöringsspray eller ett bra schampo, inte något 10:- schampo köpt på Lidl.
Utan ett bra lite dyrare schampo kan dessa rengöras och hålla en lång tid framöver.
Rengörinsspray rekommenderar jag eftersom de då "spritas" av för att ta bort bakterier.

Sedan skulle jag inte kunna leva utan TriBrow. Det är en brynskugga. Den allra ljusaste
använder jag på mina ögonbryn.
När jag var på sminkkurs så trodde jag hon skojade när hon sa att hon skulle använda den
färgen på mina rätt så mörka ögonbryn. Men jisses så bra det blir.
Det blir en riktigt bra markering. Och inte så ljust som man skulle kunna tänka sig.
Den svarta tipsade tjejen på make up store att den minsan passar lika bra
som en cakeeyeliner, och visst gjorde den det.
Nu börjar den svarta ha gjort sin del i denna så jag skulle behöva ta mig till
och handla mig en ny men denna gång får det bli en riktigt
Cakeeyeliner eftersom de andra två färgerna räcker bra länge till.



Verktyg och smink jag inte skulle klara mig utan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: