2011-03-25
 13:37:57

Tell me you're Joking

12:25 vaknade jag klarvaken! En stor missräkning. Fredagkväll och jag kommer vilja sova klockan 21:00.
Vi får se när de blå vill vila sig..

Dagens agenda bjuder nog mest på städning skulle jag tro.
Här hemma behöver det organiseras och röjas upp.
Jag älskar när det är städat och fint, däremot gillar jag inte att ta tag i det i tid.
Det brukar resultera i att det ser ut som om en orkan dragit igenom här innan jag orkar ta tag i det.

Men idag ska blixten slå ned i tid.
När det är klart ska jag ta mig till blomsteraffären och köpa en bukett.
Det är så fint och enkelt att piffa upp ett rum med en blombukett.
Har de senaste veckorna kört på tulpaner, helst i rosa färger.
Gärna polkagrisfärgade eller rosa med vit botten.
Vackra som få är de.
Men i dag så tror jag det får bli en bukett av min andra favoritblomma.
Gerbera - i cerice.

Bilder kommer när jag väl städat och inhandlat allt som ska inför helgen.

 
Så fin var förra helgens tulpaner



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: