2011-03-22
 19:35:00

Today I am a Nurse

Just nu befinner jag mig på jobbet. Förhoppningsvis är det en lugn kväll.
Jag hinner ha bra koll på resultatet i hockeyn.
Förhoppningsvis leder AIK.

Livet på hantverksgatan får T stå för.
Det är väl de trista med detta jobb, att T och jag har så skilda arbetstider.
När klockan nu blivit 19 har jag förmodligen just avslutat en kopp kaffe och ska
till att börja dela mediciner, koppla dropp som vissa ska ha över natten.
Ja vill säga om arbetsdagen flyter på som den ska, men det är det som
är charmen, för jag vet aldrig om det blir som jag tänkt eller om något
oväntat sker.

Och nej, jag bloggar inte på arbetstid, detta är ett tidsinställt inlägg.

Förövrigt planerar jag i mitt huvud hur jag ska ordna med min tatuering.
En ny eller bygga vidare på den fina i nacken?


KOM IGEN AIK



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: