2011-05-04
 09:05:24

Affordable luxury

I natt var det premiär för Affordable luxuryLindex webshop.
Har spanat in den nu på morgonen.
Det ombloggade halsbandet är jag verkligen inte imponerad över.
Det ser alldels för stelt ut och ja, det passar nog inte mig helt enkelt.
Däremot fastnade jag för ett armband och så klart långklänningen i blått med axelband.
Men nej, jag har köpstopp inför resan till London så det blir inget av det.
För det andra så är jag inte gjord för långklänning även om jag önskar att jag var det.
Klänningen blir alltid för lång på mig.
Eller så är det så att jag helt enkelt är för kort och därav är det svårt att hitta kläder som passar?
Hmm, allt beror på ur vilken synvinkel man ser det ur.

Hur som så är armbandet en favorit och trots köpstopp kanske jag beställer det ändå?
Vad tycker ni om kollektionen?


Bild lånad från Lindex


Ida
PUBLICERAT: 2011-05-04, 10:54:44 | URL: http://anyway.bloggsida.se/

Jag har inte haft tid att kolla in den så mycket än..Men jag kan hålla med dig om att det där armbandet är riktigt snyggt! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: