2011-05-30
 12:49:54

Earth Lovers

Idag var dagen D. Dags att vaxa benen igen. 7 veckor sedan sist, sjukt vad fort tiden går.
Idag var det hela benen, men som tur var så var låren inga problem och fort gick det.
7 veckor till nästa gång innebär slutet av min semester, ska jag gå med håriga ben i slutet av semestern?
Jaja, vi får se hur det ser ut.
Smärtfritt var det inte, men gjorde inte alls lika ont den här gången.

När det var gjort tog jag mig till Body Shop och köpte lite minishampo som ska packas ned i väskan.
Jag gillar minisar när jag åker bort.
Det tar mindre plats i väskan och du behöver inte ta med dig så "onödigt" mycket.
På body shop hade de fått in en hel del nytt sedan sist.
Jag fastnade för earth lovers - en duschcreme som doftar vattenmelon och eucalyptus.
Jag önskar ni kunde känna hur gott den doftar.
En ny favorit i duschen!

Den gröna väskan blir perfekt till tandborsten bland annat.

Nä, nu var det dags att gå till jobbet.
Ha en fin dag!


Linas blogg - Mat & Foto
PUBLICERAT: 2011-05-30, 15:06:08 | URL: http://lvdp.blogg.se/

SV: Ah okej, testa lite feferoni, eller chili så ska du se att de blir perfekt :) Om inte alla gillar starkt så kan du ju ha feferonin brevid istället :) Så brukar jag göra hemma för sambon hatar starkt och jag älskar det ;)



Tack så mycket :) Jo jag tyckte också att de blev finare med rosa faktiskt, hade kvar mandelmassa sen jag gjort rosor till mina cupcakes så :)


Alessandra
PUBLICERAT: 2011-05-30, 23:11:30 | URL: http://alessandra.se

Åhh härligt med body lotion som doftar mycket! Mysigt att åka till London :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: