2011-05-06
 11:39:45

Foundation, födelsedagspresent och städning

Idag väntar en fullspäckad dag.
Så frågan är varför jag inte hunnit mer än att dricka två koppar kaffe?
Bäst jag skyndar mig nu.

Idag ska jag;
· Ordna födelsedagspresent till en 11-åring
· Besöka Kicks för några rådfrågor
· Hämta ut ett paket som jag skulle gjort igår men aldrig kom mig för
· Ringa till London så att de håller vårt hotellrum trots att vi blir lite sena
· Röja upp i kaoset som blivit här hemma


De två ovan är mina favoriter
Shiseido the makeup luminizing color powder L4 är favoriter på sommaren.
Lancôme Teint Idole är den perfekta foundationen som är förl täckande på sommaren.
Men perfekt till vintern.
Så nu får personalen på Kicks ge mig några tips på produkter de rekommenderar.
Jag är öppen för förslag och behöver lite nytt inför sommaren.
Behöver i alla fall en mindre täckande foundation då jag knappt använder det på sommaren.

Har du några förslag till mig?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: