2011-05-03
 15:18:00

Ge mig tips och förslag

Som jag berättade tidigare har min favorittidning Misstänkt lagts ned.
Här på Hantverksgatan är frustrationen stor.
Jag läser inte särskilt många tidningar om mode, heminredning, facebook, android eller
Per Mobergs egna tidning.
Ibland slinker cosmopolitan ned, jag tror det var ett år sedan sist.
Jag känner mig helt losttidningsmarknaden.
Under flera år har jag bara haft ögonen öppna för tidningen Misstänkt.
Fick nyligen se en ny tidning vid namn SKURK.
Ack så besviken jag blev när jag läste innehållet.
Aldrig mer att jag skänker en krona till den skräptidningen.

Så nu ber jag er, kära läsare,
ge mig tips på era favorittidningar så jag kan hitta en ny spännande tidning att längta efter



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: