2011-05-18
 21:46:45

90-talets musik

Just nu lever jag i 90-talet. Älskar musiken som väcker mängder med minnen.
Då var jag inte gammal, men ack så lätt livet verkade vara då.
Jag vill känna den känslan stundtals,
när vuxenlivet känns kasst.

Vad sägs om dessa låtar
·Bran Van 3000 - Drinkin in L.A
·The Corrs - Only when I sleep
· Spice Girls - Wannabe
· Anouk - Nobody's wife
· Cranberries - Zombie
· Eagle Eye Cherry - Save Tonight
· Paradisio - Bailando
· Soul Asylum - Runaway Train
· Suede - Beautiful ones
· Offspring - Pretty fly (for a white guy)
· No Doubt - Don't speak
· Bloodhound gand - Fire water burn
· Verve - The drugs don't work

Jag har mängde med 90-tals låtar på spotify just nu.
Men jag har hittat låten som jag älskade på 90-talet, jag tror faktiskt den kom 1999, så det var precis att det fick klassas som en 90-tals låt;)



Vilka låtar kommer du ihåg från 90-talet?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: