2011-05-23
 23:40:36

NittiLeaks och Peachy Peach

Ikväll har jag och T tittat på NittiLeaks.
Helt underbart program tycker jag, programmet blir inte sämre av att Filip och Fredrik är programledare
 då det är mina favoriter på tv.

Till programmet provade jag ytterligare en nyhet som jag hittade i hyllan bland drickor.
LOKA likes L.A Peachy Peach.
Helt OK men hade önskat att det var mer persikasmak.
Nostalgisk som jag är minns jag på 90-talet en dricka som hetta classio/cassio eller något liknande med persikosmak som verkligen smakade persika.
Är inte helt förtjust i kolsyrat vatten.
Men för inte så många år sedan, typ 4 år sedan, fanns en Active Nouveau som smakade hallon & vattenmelon.
Det smakade verkligen hallon och vattenmelon.
Precis så som jag vill ha det.
Köper jag en dricka som ska smaka persika vill jag att den ska smaka persika.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: