2011-05-01
 10:31:00

Ny arbetsdag

Ny arbetsdag och jag började redan 06:45, därför bjuder jag nu på ett tidsinställt inlägg.

Morgonen började med Modifast, vilket är den diet jag går på tillfälligt.
Märk ordet tillfälligt väl.
Jag går på den endast för att avvänja kroppen från allt godissug och liknande.
Alltså kommer jag endast gå på den en kortare period för att sedan
fokuserakost och motion mer.
Vanligt matvett helt enkelt.
Svårare än så är det egentligen inte.
Jag tror inte på några längre hållbara resultat om man som jag går på pulverdieter.
För i verkliga livet äter vi mer kalorier än så per måltid.
Men för att få bort sötsug och liknande har jag upptäckt att det  är perfekt som avvänjning.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: