2011-05-20
 15:12:00

Shopping del 2

Jag gav mig som sagt ut för att leta efter linnetKappahl. Och mycket riktigt fanns det inne nu.
Linnet i sig var inte särskilt speciellt men kommer bli snyggt till ett par jeans eller mina nyinköpta haremsbyxor.
Orange står det att färgen är.
Jag håller inte med.
Rosarödorange är färgen. Har det något särskilt namn?

Dessutom hittade jag en tuptopp som fick följa med.

Riktigt så mörk blåfärg som det är på bilden längst till vänster (lånad från Kappahl) har den inte.
Och inte heller så ljus blåfärg som det blev på mina bilder.
Ett mellanting mellan dessa blåfärger.
Snyggt som attan när det sitter på.
Finns i flera olika färger.


Fia
PUBLICERAT: 2011-05-20, 21:47:41 | URL: http://www.sofsan.se/

Så mycket fint du shoppat, tubtoppen va riktigt snygg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: