2011-05-28
 20:35:00

Skorna från Brandos

Först ville inte skorna komma från Brandos, de stod att de var skickade men inga skor kom.
Efter lite mailande med kundtjänsten visade det sig att posten returnerat skorna tillbaka till Brandos istället för att skicka dem till mig.
No problem tyckte jag och Brandos lovade då att de skulle skicka skorna till mig igen och det var i torsdags.
I fredags kunde jag hämta ut dem.
Återigen sjukt snabb leveranstid vilket jag gillar.
Skorna var perfekta och jag behöll dem båda.
Kommer bli snyggt till både klänning och byxor.

Trots lite problem med leveransen i början så är jag nöjd med brandos. Stort utbud och snabb leveranstid!
Jag skulle absolut rekommendera andra att beställa därifrån.
Det negativa med Brandos är att det är svårt att nå kundtjänst, de prioriterar kontakt via mail men trots det tog det 2 dagar innan jag fick svar.
But hey, everyone can't be perfect.
Överlag är det egentligen inget att klaga över.
Så skynda in och spana på deras skor.
Det är rena himlen för vi som älskar skor.


Fia
PUBLICERAT: 2011-05-28, 23:28:21 | URL: http://www.sofsan.se/

Vilka fina =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: