2011-05-26
 11:10:58

Snyggaste strandhandduken

Igår besökte jag väskaffären i stan i förhoppning att de nu hade fått in min samsoniteväska.
 Men det hade dom inte. Det hade blivit problem med leveransen, nästa vecka skulle de komma in, på torsdag.
På torsdag åker vi, 
 jag kände mig som en skurk när jag beställde väskan från nätet igår kväll.

Sedan tittade jag in på hemtex och hittade strandhandduken jag hade velat packa ner i min strandväska.
Med en rolig text på

klicka på bilden för att komma direkt till hemtex
Hur snygg var inte den här?

 


Martin Johansson
PUBLICERAT: 2011-05-27, 15:03:01 | URL: http://www.hemtex.se

Hej Ida!



Kul att du gillar handduken. :-)

Ville bara tipsa om att vi använder Twingly på vår sajt.



Ofta uppskattat av bloggare som länkar in, för du får automatiskt en länk tillbaka.



Mer info här:

http://www.hemtex.com/sv/se/produkter/strandbadlakan-deep-water-100x180-cm-velour/rosa/bada/handdukar/#?bloggat



Trevlig helg, önskar Martin på Hemtex i Borås!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: