2011-05-27
 10:45:03

Vad ska vi göra i London



Nu har jag och T snart gjort klart våran planering för dagarna i London.
Vad jag förstått är det A och O när man besöker London,
det finns ändå tid avsatt för lite mer spontana upptäcksfärder också:)
Som jag sagt tidigare ska vi dricka afternoon teaThe Langham, bilderna längst upp till vänster
Bilden längst till höger, jag har hittat en söt liten godisaffär som tar oss bakåt i tiden, sött!
Vad säger ni om namnet Mrs kibble's olde sweet shoppe.
Tower Bridge måste jag bara se.
Bilden i mitten till höger visar Emirates Stadium, och det besöket blir för T. Men jag följer med då jag tycker det ska bli häftigt att få ser hur den engelska arenan ser ut. Dessvärre blir det ingen match då säsongen är slut.
Längst ned till vänster har jag tänkt att äta cupcakes, ytterligare ett ställe som ger en old stile känsla.
Primrose bakery är namnet, jag råder er att gå in på hemsidan och titta på deras utbud av cupcakes.
Bilden i mitten längst ned visar The Wolseley där vi ska äta frukost på söndag, känns hur lyxigt som helt:)
Och bilden längst ned till höger gissar jag att ni alla vet vad den visar:)

Det var lite av vad vi ska göra, men det ska bli roligare att visa vad vi gjort med egna bilder istället.
Jag längtar hur mycket som helst nu, och det känns som en evighet tills torsdag eftermiddag!


Linn Carita
PUBLICERAT: 2011-06-04, 11:25:43 | URL: http://linncarita.blogg.se/

Riktigt nice med en resa till London. Det är en så fantastisk stad. Får hoppas att det blir riktigt fint väder tills dess så du får använda ditt somliga armband =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: