2011-05-24
 12:43:50

Working baby och nya arbetsskor

Då var det dags att äta lunch innan jag tar på mig och cyklar till jobbet.
Ikväll väntar kvällspasset till 21:45. Sedan morgonpasset 06:45 till 15:30 imorgon.
Imorgon får jag i alla fall inviga mina nya skor om storleken blev rätt.
Älskade mina "foppaskor" men de var utslitna så jag köpte en annan sko.
Men jag trivs inte.
Jag går så pass mycket i mitt jobb så jag känner att det är livsviktigt med sköna skor.
Gick in på crocs och hittade massor av nya modeller.
Jag slog till på Crocs Olivia.
Söta och förhoppningsvis sköna.
De är dessutom inte så breda över foten
Jag hoppas bara att storleken blev rätt.
Jag gillar diamantdetaljen.
Snygga för att vara crocs eller vad säger ni?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: