2006-11-28
 02:30:21

The sweetest love

Min depp sitter kvar.. har gråtit som en idiot.. men det är väl det som är meningen. Jag har mina förväntningar, men det är inget som kan uppfylla dem... Jag skulle kunna dö för att få ligga där i samma säng som honom..


Jag längtar efter honom. Jag vill krypa upp i hans famn och bara låta tiden stanna. Kan vi inte skratta ihop? Kan vi inte bara få vara snart igen?

FAN FAN FAN, VARFÖR SKA DET GÖRA SÅ INÅTHELVETE ONT, VARFÖR SKA JAG BO HÄR?!

Inga ord kan beskriva vad jag känner och längter efter dig.. Du är den enda som kan göra mig lycklig. Det är dig eller ingen annan.. jag vet det, det är därför det gör så ont.. Över en månad utan dig nu snart, och det är alldeles för lång tid...

ÄLSKLING JAG VILL HA DIG NÄRA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: