2011-04-29
 16:16:00

Ny frisyr

Kommer ni ihåg inlägget?
Mitt hår kändes tungt och luggen kändes ännu längre och tyngre.
Igår besökte jag bästa frisören som även hon tyckte luggen såg tung ut.
Och visste precis hur jag ville ha min lugg.
Sedan skulle det läggas i några slingor.
Men jag var noga att påpeka att det inte ska se slingat ut.
Det ska bara ge några snygga nyanser så färgen ser mer naturlig ut.
Bästa frisören visste precis.
Sedan när slingorna var blekta någon nyans, luggen var klippt och resten av håret var toppat.
Ville bästa frisören ge mig en strand look.
Kör på sa jag.
Därifrån kom jag med det största håret någonsin.
Ovant men idag känns det bara sjukt snyggt.
Eller var säger ni?

Slingorna ser ni dem?
Nä de ser bara naturligt snyggt ut.
Och frisyren ser avancerad ut i mina mått men är fixat med en plattång.
Ja det var så enkelt så att även jag kan fixa det.
Jag sa att min frisör är den bästa va?


Ida
PUBLICERAT: 2011-04-30, 00:01:53 | URL: http://anyway.bloggsida.se/

det blev riktigt snyggt! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: