2011-06-13
 12:23:05

Seger på Råsunda


Söndagkvällen bjöd på fotboll, dessvärre på TV.
AIK - malmö.
Black Army firade 30 år.
Norlings "återkomst" till Råsunda.
Älskade Rickard Norling.
Och ja - jag erkänner det svider i hjärtat att se honom stå där i en ful himmelsblå slips.
Jag gillar Alm som tränare.
Jag vill inte byta ut honom.
Men Norling är i mina ögon personifierad med de svart gula färgerna.
Igår slog, som medierna kallar dem, Bang-Bangura till.
2-0 målet var jag säker på att den skulle gå över,
men helt plötsligt dyker bollen rakt in i mål.
Grymt.
Skönt med 3 poäng.
På söndag hoppas jag befinna mig i götet för att se älskade AIK spela.

Dags att packa väskan för att åka till jobbet.
6 arbetspass kvar innan semestern börjar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: